Links:スーパーコピー 優良サイト 口コミ,スーパーコピー時計N級品,ロレックス スーパーコピー販売
replica rolex watches
دات نت نیوک
جمعه، 31 فروردین 1403
صفحه اینستاگرام
@drsaatchioffice
تلفن تماس:
۸۸۹۹۳۰۹۸ - ۸۸۹۹۳۰۹۹
کانال تلگرام
@integrativehealth
طب سوزنی و کمر درد

کمردرد یکی از شایعترین دردهایی است که باعث مراجعه افراد به پزشکان می شود وبر اساس آمار، نیمی از افراد بزرگسال در طول مدت زندگی خود آنرا تجربه می کنند. نشستن طولانی مدت، ضعف عضلات شکم، گودی مادرزادی کمر، افزایش وزن، انجام حرکات ناگهانی و حساب نشده، فقدان فعالیت ورزشی منظم، آرتروز و پوکی استخوان در سنین بالا از مهمترین دلایل بروز کمردرد مزمن است.

طب سوزنی می تواند نقش مهمی در کاهش یا برطرف نمودن کامل کمردرد داشته باشد. همچنین می تواند از شکل گیری کمردرد مزمن در آینده جلوگیری کند. تحقیقات نشان می دهد که طب سوزنی به بدن کمک می کند تا بتواند با تولید استروئیدهای طبیعی موجب کاهش التهاب در سیستم مهره ای و با تحریک آزادسازی اندورفین باعث کاهش شدت کمردرد شود. بسیاری از افراد با استفاده از این روش نیاز کمتری به مصرف داروهای ضددرد خواهند داشت که این خود موجب کاهش تجربه عوارض جانبی ناشی از این داروها می شود.

معرفی یک Case  به عنوان مثال :

  بیمار آقای ع.ط 61 ساله از مدیران عالی رتبه و پرکار کشورمان در آبان ماه 1390به علت کمردرد شدید ناشی از تغییرات دژنراتیو در دیسک بین مهرهای 4 و 5 کمری مراجعه نمودند .  پروتوکل درمانی ایشان ترکیبی از درمان با طب سوزنی به همراه پالس الکترومغناطیسی، بادکش گذاری و لیزرتراپی بود. در جلسه دوم ایشان اظهار نمودند درد کمر به میزان 50 درصد تخفیف یافته است و این نتیجه در جلسات سوم و چهارم درمان که به علت سکونت در شهرستان با فواصل یک هفته ای برگزار می شد همچنان ثابت باقی مانده بود. در جلسه هفتم ایشان اظهار نمودند که درد بسیار کاهش یافته است و تنها صبحها زمان بیدار شدن و برخواستن از تختخواب ایشان را آزار می دهد. در جلسه دهم این عارضه نیز از بین رفت و در مراجعه بعدی که 5 ماه پس از آخرین جلسه درمانی ایشان بود و درخواست تقویت عمومی جسمی را داشتند، عنوان کردند که کمر درد کاملا بهبود یافته است و طی این مدت هیچگونه بازگشتی نداشته است.

123movies