Links:スーパーコピー 優良サイト 口コミ,スーパーコピー時計N級品,ロレックス スーパーコピー販売
replica rolex watches
دات نت نیوک
جمعه، 10 فروردین 1403
صفحه اینستاگرام
@drsaatchioffice
تلفن تماس:
۸۸۹۹۳۰۹۸ - ۸۸۹۹۳۰۹۹
کانال تلگرام
@integrativehealth

تاثیر فوق‌العاده طب سوزنی

24 آذر 1392 13:01 | 0 نظر | 3854 بازدید | امتیاز: 5 با 1 رای
تاثیر فوق‌العاده طب سوزنی

مدير گروه طب‌چيني و مكمل دانشكده طب‌سنتي دانشگاه علوم‌پزشكي مشهد گفت: طب‌ سوزني براي درمان انواع دردها مفيد است.

دکتر حميدرضا بهرامي در گفت‌وگو با خبرنگار علمي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه خراسان، در خصوص طب سوزني اظهار كرد:  طب‌سوزني براي درمان انواع دردها، كمردرد، درد زانو، افسردگي و اضطراب، ميگرن، آرتروز مفيد است.

عضو هيئت‌علمي و مديرگروه طب‌چيني و مكمل دانشكده طب‌سنتي دانشگاه علوم‌پزشكي مشهد گفت: طب سوزني يكي از شاخه‌هاي پنج‍‌‎‌گانه طب چينی است و اين شاخه‌های پنج‌گانه چيني شامل طب حجامت، طب سوزني، ماساژ، حركت و نرمش‌هاي درماني و تغذيه درماني است

وي خاطرنشان كرد: طب سوزني قدمتی سه‌هزار ساله دارد با مباني خاص خودش.

دكتر بهرامي در پاسخ به اين سوال كه آيا طب‌سوزني براي كاهش وزن مفيد است، گفت: در كاهش وزن از طريق طب‌سوزني، از هر 5 نفر 3 نفر درمان می‌شوند؛ لازم است بدانید که بین30 تا 50 درصد افرادي كه طب‌سوزني را ادامه نمي‌دهند امکان بازگشت اضافه وزن در آن‌ها وجود دارد.

دكتر بهرامي در ادامه افزود: انرژي حياتي در بدن در حال گردش است که هرگونه اختلال درحركت يا شرايط كيفيت انرژي حياتي، باعث بروز اختلالاتي در بدن مي‌شود. انرژي حياتي، مسيرهاي خاصی در داخل بدن به نام «مريدين» دارد.

اين دكتر طب سنتي افزود: در بدن حدود 361 نقطه طب سوزني وجود دارد كه 80 نقطه آن بر روي هيچ يك از مريدين‌ها قرار ندارد و خصوصيت ثابت دارند.

وي بيان كرد: هر نقطه طب‌سوزني در دو مقوله تعريف شده است يكي خاصيت آن نقطه است و دیگری مكان آن نقطه است.

وي اظهار كرد: پزشك بايد در اولین مرحله چنين اختلالی را در بيمار تشخيص دهد، پزشك درمان‌گر بعد از اطلاعات به دست آمده از نقاط در يك مجموعه آن را در ذهنش تداعي مي‌كند و براي هر حالت اختلالي، چند مكان را براي طب سوزني در نظر مي‌گيرد.

دكتر بهرامي تاكيد كرد: طب سوزني يك درمان مكمل است هيچ‌گاه نبايد آن را خط اول درمان دانست .

وي در خصوص عوارض طب‌سوزني چنين گفت: در طب سوزني عوارض بسيار نادري وجود دارد مثل خون‌مردگي در محل تزريق سوزن، احساس درد، هيجان زدگي، و احتمال شكستن سوزن در بدن كه بسيار خفيف است.

بهرامي افزود: دوره‌ درمان از طريق طب سوزني 12 جلسه است که معمولا هر روز يا روز درميان است و غالب‌ترين آن روز در ميان است.

نظرات

 

نام

ایمیل

وب سایت

 
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
123movies